dilluns, 30 de novembre del 2009

SOMNI DE CAP DE SETMANA kAYAK I BARÇA

Somni de remolcaments i BARÇA

Quan escric aquestes lletres estic a 39 de febre i he de dir que finalment he caigut , estic cardat
Aquesta nit per aixó he tingut un somni , he anat a remar despres de força temps  i m he mullat i he agafat força fred en el somni uns pujaven al Cucurucuc altres anavem al BOIA I  els esperavem despres hem tornat
tots cap a PORT LLIGAT  . en sembla pero potser era la febre que hi havía gent nova i que en lloc d anar fins a MESSINA   dues noies varen tornar avans per que els costava força.
En el somni figura un curs de remolcaments amb dos simpatics monitors en MARC I L ANNA
Era molt interesant i a nosaltres tota informaçiò ens va molt be donç aprenem coses que sempre som d´utilitat per els autodidactes com nosaltres.
El mar estava  una mica joganer pero res im portant i varem gaudir d una remamda final  amb remullada a ses buquelles
El mes curios de tot es que el somni continua a Can Barça i no se si deuri+a ser la febre o el fred que jo ja tenía al cos, pero el gol  al Madrid , que em va fer saltar d´alegria no el va fer  Zlatam ibramovich   el va marcar en MUTUR   i ho feia dins del KAYAK  blau i duia la caracteristica gorra també blava. Si  ja se que es difíçil fer una rematada desde un KAYAK, pero que voleu, la febre alta i els somnis son un a combinaçiò
explosive..


MIQUEL 

Mar de dunes

Aquesta tarda hem sortir en un mar d’ones que semblaven dunes d’un desert gris i en moviment, hem sentit els núvols de tempesta que ens seguien però ens han respectat, tan sols unes quantes gotes, hem creuat les dos illes que formen Mesina en una atmosfera estranya, i tot buscant CalaBona ens hem passat de lloc com sempre i hem arribat a ses Ielles, hem reculat, entrat a Cala Bona, gaudit duna calma que justifica el nom de la cala, tornat a Portlligat tot portant aquesta calma, i en el local, despedint-se, ja quasi de nit, cadascú ha tornat a les seves feines vitals, crec que amb un esperit enriquit. Érem Pilar Colomer, Natalie Giordano, Javi, Lluís Torrent i jo, i en Lluís Torrent, que feia temps que no venia i que és una habitual a qui no oblidem, ens ha dit que l’envoltori canvia però l’esperit continua. Te raó: no hi ha lloc per comentaris negatius, no els volem sentir, si us plau, de cap mena. Volem molts dies com el d’avui.

dimarts, 24 de novembre del 2009

CURS REMOLCAMENTS - DIUMENGE 29 NOVEMBRE

HORA DE TROBADA A LES 10.30 HRS A LA PLATJA DE PORT-LLIGAT.

dilluns, 16 de novembre del 2009

Algunos días

Bien, bien, bien. Mucho tiempo sin escribir en el blog y mucho tiempo paleando. Un problema que se ha de solucionar escribiendo.

Hemos tenido días variados y todos magníficos. No los recodaré todos. Anna Suarez cumplió años y nos invitó a tomar algo en el Boya. Era sábado por la mañana. El mar estaba tranquilo pero volcaron Javi y Rostia. Lo de Javi no es de extrañar desde que intenta con insistencia remojarse el pelo inclinando el kaiak, cuando es más fácil hacerlo tomando agua con la mano y remojándose con ella el pelo, como los antiguos, pero tiene derecho a intentarlo, y la verdad es que a veces le sale, las otras acaba en el agua, remojado todo entero. Lo de Rostia fue, creo, porque protegía a Ivanna, era su primer día en kaiak, y tanto protegerla, protegerla, se olvidó de protegerse a sí mismo. Desde el boya fuimos a Illa de Mallorca y la Coua del Bou Marí. Nos perseguía una lluvia amenazante que nos respetó hasta que estuvimos en casa, entonces diluvió. Paleamos Pilar Colomer, Anna Suarez, Anja, Ivanna, Rostia, Josep Flor (en su primer día con nosotros), Javi, y si olvido a alguien, que me disculpe, han pasado demasiados días.

Otro sábado nos acercamos a Encalladora, no diremos si subimos o no, que no subimos, y Albert Noguer vio un delfín o una ballena, algo grande. Cuando pudimos mirar hacia donde indicaba solo vimos que el agua se movía, fuera lo que fuera era grande. De ese día recuerdo a Patri, Pilar Colomer, Marta Blaise (en su primer día), Rostia, Javi (que se remojó el pelo y todo entero), Albert, David (uno de los trillizos de Merçé Cabrisas y que remó de maravilla), Xavier Masanés, y de nuevo si olvido a alguien, disculpas. De hecho todas las veces me he olvidado a mí mismo.

El sábado pasado, con un mar movido, oleaje que entretenía, paleamos hasta Portaló, parando antes en Es Camallerís, una cala de piedra negra en la que Yul Brinner y Kirk Douglas se peleaban hace ya muchos años, y que está en el Freu de sa Claveguera, el que separa Encalladora de tierra firme. En Portaló nos hicimos una foto, que es la que sale en la anterior entrada del blog. Fue un día tranquilo y bonito, y en Portaló comimos algunas de las muchas, muchísimas, galletas que tenemos en el local y que intentamos de un modo u otro terminar. Rostia también comió, somos testigos de ello, y creemos que contienen azúcar, pero no lo aseguramos por si acaso, por respeto, pero verle comer le vimos. Fue curioso ver el espacio del club Mediterranee sin casitas, solo quedan unas pocas en el extremo de Culip. Paleamos Pilar Colomer, la única mujer, escoltada por Rostia, Josep Flor, Javi, y yo mismo. Nardo y un compañero suyo palearon hacia Illa de Mallorca. Llegando a Portlligat nos recibieron Martí ( que está lesionado) y Susi.

Hoy hemos paleado con un mar tranquilo, primero hasta Cala Bona, después hasta la Coua del Infern y después de vuelta, y éramos Javi y yo, y empiezo por nosotros, nada caballeresco, y es que nos escoltaban nueve mujeres, que eran Natalie Giordano, Natalie Corcoll, Corinne, Pilar Piqué, Pilar Colomer, Marta, Anna Giró, María Giró y Anja. Comentar que Anna Giró acababa de llegar desde Nueva York y creo que no tenía claro si navegaba por la Séptima Avenida o per el Mar d’Avall, que Pilar Piqué se ha portado de maravilla, sin apenas distanciarse y aguantando un recorrido considerable, y que ya no comentamos dificultad alguna en Corinne, pues ya no las tiene, además hoy no ha practicado ni el apoyo lateral, con vuelco incluido, ni la extracción de tapa, con llenado de kaiak incluido. Ha sido un día tranquilo y hemos regresado cuando ya apenas quedaba luz, los días se hacen cortos, pero siguen siendo magníficos, que no nos los quiten



En Portaló

divendres, 6 de novembre del 2009

NOVA DATA CURS REMOLCAMENTS 29/11/2009

Veurem diferents tipus de remolcaments i practicarem el remolc curt i el remolc llarg. Qui vulgui podrà fer el seu cap de remolc.

Hora de la trobada : 9.30 hrs a la Platja de Port-Lligat
Dia : 29/11/2009
Important : Ses places són limitades i cal fer inscripció prèvia per tal de reservar es caiac i confirmar activitat. Es tancaran ses llistes d´inscrits dos dies abantes de la data de l´activitat.